zondag 22 maart 2009

Weekend....

Heey,
ik ga nu vertellen wat ik in het weekend heb gedaan:

Vrijdagmiddag ging ik bij Vince ping-pongen. Na het eten ben ik naar Fortuna Sittard - VVV geweest het is 0-1 voor VVV geworden echt shit!
Zaterdagmorgen ben ik naar het voetballen van de D1 van Fortuna Sittard gaan kijken ze hadden met 3-1 verloren. Na het vooetballen kijken ben ik naar mijn achterbuurjongens geweest, daar heb ik gecomputerden gevoetbald. Zondagmorgen moest ik voetballen tegen Top/Nec D2. Die wedstrijd hadden we gewonnen met 3-2. Daarna ben ik weer naar mijn achterbuurjongens geweest en we hebben lekker nog gevoetbald. 's avonds heb ik voetballen gekeken en Ajax had lekker gewonnen. Dit was mijn weekend.

>>Rick<<

1 opmerking:

  1. Foutje Rick, vrijdagavond eerst naar Fortuna Sittard - VVV Venlo geweest. Daarna naar de uitslag van X-factor gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen